امام‌جمعه تربت‌حیدریه گفت: روزمرگی‌های زندگی، موجب شده تا مردم نسبت به آموزه‌های قرآنی غافل شوند، اما ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای شناخت ابعاد مختلف قرآن است.
کد خبر: ۹۵۸۷۵۰۹
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت‌حیدریه، حجت‌الاسلام سید محمد معلمی در محفل قرآنی با عنوان "نوای ملکوت ۲" که شامگاه پنجم فروردین‌ماه در مسجد جامع تربت‌حیدریه برگزار شد، اظهار کرد: مبادا روزی بر ما بگذرد که در آن روز، حداقل یک صفحه از قرآن را تلاوت نکنیم.وی افزود: چنین جلساتی بهانه و فرصت خوبی برای شناخت جزئیات، صوت و لحن و اطلاعات قرآنی علاقه‌مندان است.

 در ادامه این محفل قرآنی، مهدی زاهدی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه نیز اعلام کرد: محفل قرآنی نوای ملکوت ۲ برای دومین سال پیاپی و با همکاری کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد باهدف بهره‌مندی شهروندان از فضای معنوی شب‌های ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

 وی مطرح کرد: قاری برجسته کشور مصر استاد "احمد شحات احمد" و "حمید شاکرنژاد از قاریان برجسته کشور ایران، مهمان ما در این محفل معنوی هستند.

 زاهدی با بیان اینکه این محفل قرآنی به مدت ۱۰ شب در ۹ شهر ایران برگزار خواهد شد، توضیح داد: به جز مشهد که ۲ شب پیاپی برگزار می‌شود، در شهرهای تربت‌حیدریه، کرج، تبریز، اصفهان، کرمان تهران، قم و سمنان به مدت یک شب برگزار می‌شود.

 وی بیان کرد: در حاشیه این محفل معنوی نمایشگاه ترجمه تصویری و همچنین غرفه کتابت قرآن دایر شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار